نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین وضعیت خرید یولین دراکسلر ! شالکه بند پاداش مرتبط با عملکرد بازیکن را در نظر می گیرد

آخرین وضعیت خرید یولین دراکسلر ! شالکه بند پاداش مرتبط با عملکرد بازیکن را در نظر می گیرد

بر هیچ کسی پوشیده نیست که نام یولین دراکسلر ستاره ی جوان شالکه در صدر لیست خرید باشگاه یوونتوس قراردارد. با جدا شدن آرتورو ویدال و آندرا پیرلو ستارگان بانوی پیر، باشگاه برای تقویت خط هافبک خود به دنبال بازیکنی ایده آل برای برنامه های ماسیمیلیانو آلگری است.

باشگاه آرسنال مشتری بلند مدت بازیکن تیم ملی آلمان از 18 ماه پیش به دنبال به خدمت گرفتن او بوده است. از طرفی بیانکونری به صورت جدی در نقل و انتقالات تابستانی به این بازیکن لینک شده است. بر اساس گزارش های مختلف پیشنهاد اولیه یوونتوس توسط سران شالکه رد شده است.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر پیشنهاد جدید یوونتوس منتشر شده است. در گزارش امروز صبح گازتا دلو اسپرت ادعا کرده است یوونتوس می خواهد پیشنهاد جدیدی با ارزش 21 میلیون پوند (30 میلیون یورو) بر روی میز مدیران شالکه قرار دهد. این پیشنهاد شامل 14 میلیون پوند (20 میلیون یورو) به همراه 7 میلیون پوند (10 میلیون یورو) پاداش خواهد بود.

در همین رابطه امروز هورست هلدت مدیر برنامه های دراکسلر به باشگاه یوونتوس هشدار داد تا برای خرید این بازیکن عجله کند.

هلدت در این باره به نشریه بیلد گفت:

" به صراحت بگویم، به هیچ وجه قصد نداریم دراکسلر را با قیمتی ارزان در اختیار تیم دیگری قرار دهیم. همچنین، واضح می گویم، ما بیش از این مایل نیستیم تا برای فروش او مذاکره کنیم، به خاطر اینکه هر تیمی که خواهان او باشد باید پیشنهاد خود را زودتر ارائه دهد."

" ما نمی توانیم تا پایان 31 آگوست (پایان رسمی پنجره ی نقل و انتقالات) منتظر بمانیم، زیرا ما می خواهیم برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم."

پس از این مصاحبه، جدیدترین گزارش های رسیده شده اعلام کرده اند یوونتوس پیشنهاد رسمی دیگری برای یولین دراکسلر ارائه کرده است.

توتواسپرت گزارش کرده است که این پیشنهاد جدید شامل 18 میلیون یورو به همراه 9 میلیون یورو پاداش است که مرتبط با عملکرد دراکسلر به شالکه به پرداخت خواهد شد.

گازتا اعتقاد دارد که پیشنهاد رسمی جدید شامل 20 میلیون یورو به همراه 10 میلیون یورو پاداش است که بر اساس عملکرد دراکسلر در سه فصل آینده در اختیار باشگاه شالکه قرار خواهد گرفت.

مصدومیت های زیادی در دو فصل گذشته گریبان گیر دراکسلر بوده است، بر این اساس گازتا ادعا می کند یووه تنها در صورتی 30 میلیون یورو برای دراکسلر پرداخت خواهد کرد تا این بازیکن از تمام مصدومیت ها رهایی پیدا کرده باشد.

همچنین گازتا گزارش می کند که این پیشنهاد جدید نیز مورد توجه سران شالکه که خواهان 30 میلیون یورو نقد برای دراکسلر هستند قرار نخواهد گرفت، اما، به دلیل اینکه خود بازیکن خواهان ترک باشگاه است آن را در نظر خواهند گرفت.

به نظر می رسد بانوی پیر به امضای قرارداد با یولین دراکسلر ستاره ی جوان تیم شالکه نزدیک تر شده باشد، زیرا گزارش های جدید حاکی از آن است که شالکه دیگر برای این بازیکن 30 میلیون یورو نقد نمی خواهد و قصد دارد بند مرتبط با پاداش ها را نیز برای او در نظر بگیرد.

امروز مدیر برنامه های دراکسلر در مصاحبه ای با روزنامه بیلد به یوونتوس هشدار داد اگر قصد خرید هافبک هجومی شالکه 04 را دارند باید خیلی سریع پیشنهاد خود را به باشگاه ارائه دهند.

گازتا گزارش کرده بود که شالکه در ازای ستاره ی جوان خود به مبالغی کم تر از 30 میلیون یورو راضی نخواهد شد، در حالی که بیانکونری در پیشنهاد جدید خود 20 میلیون یورو نقد به همراه 10 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بازیکن را در نظر گرفته است.

در جدیدترین گزارش گازتا، این روزنامه ادعا کرده است باشگاه شالکه دیگر بر پرداخت نقدی برای بازیکن خود اصرار ندارد و می خواهد بند پاداش های مرتبط با عملکرد را نیز در نظر بگیرد.

با این که با پیشنهاد جدید یوونتوس هنوز موافقت نشده است، این روزنامه معتقد است این خبر یک پیشرفت قابل توجه برای یوونتوس است که قصد ندارد برای بازیکنی که در سال های اخیر با مصدومیت های زیادی رو به رو شده است، 30 میلیون یورو خرج کند.

بانوی پیر که می خواهد بند مرتبط با عملکرد و پاداش ها را در قرارداد دراکسلر بگنجاند، حالا می تواند مذاکرات خود با شالکه را با جدیت بیش تری پیش ببرد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی تبلیغ سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: